Monday 1 February 2016

Makanan Online.


Hampa ingat cerita urutan butter?  Ha ni sambungan.

Baru ni birthday Apja. HAPPY BIRTHDAY APJA! 

Nad call sembang dengan dia, wish (sehari lambat pulak tu. Tu pun aku ternampak kat instagram) hahahaha takpa yang penting ingatan tulus ikhlas maaf zahir dan batin.

Lepaih tu dia pass kat Pja dengan aku maka kami pun turut sama wish. Jeles aku dengan Apja. Dia dok KK, hari-hari boleh pi Mabul hahaha gambaq nak dengan ikan ja. Ko tunggu kitorang sampai nanti!

Pass balik kat Nad. Dalam pada dok sembang tu, kami terdengaq Nad dok sebut popcorn dengan lazada. Hahahahah hantu raya aku takleh berenti tergelak sambil type.

Kesian Apja, mungkin terkenangkan Garrett Popcorn kot, dia pi usha popcorn kat Lazada. Kot-kot ada juai and buat delivery. Hahahaha comey ja.

Hahahahahahhaah. Apja, sini alamat ko, meh sini aku beli yang dalam tin aku pos kat ko.


Jangan dia mai sini penyepak aku sudah.

No comments:

Post a Comment