Sunday 31 January 2016

On Call.


Baru ni Nunny on call tiga hari tiga malam. Maka aku, Papito, Mamita pun akan turut serta terjun untuk on call jugak jaga Muslim. Pasai Adik nanti hantaq Nunny pi hospital.

Selama tiga malam tu aku tidoq dengan Muslim kat tingkat bawah pasai dia akan tengok Ultraman Gaya.

'Nashhshssss, Yaya! Yaya! Yaya! Yoooosh! Yooooosh! Woooooo!'

Nasshsssss tu adalah panggilan Muslim kat aku la ni.

Sesungguhnya setiap malam dan tengok Ultraman selama setengah jam tu adalah satu tempoh masa yang cukup lama untuk aku dengan Papito harung.

Yaya tu aku paham Gaya. Yoosh tu aku ingatkan nama Ultraman jugak.

'Woww tengok tu Muslim, Ultraman Yoosh pun ada! Nampak dak Ultraman Yoosh? Wow! Gaya pun ada hebatnya!' Sampai dia lena tu la keja aku.

Semangat aku cerita kat Nunny aku berjaya tidoqkan Muslim. Sambil aku dok ulang balik gaya aku dok layan Muslim.

'Emmm... Tapi kan, Yoosh tu sebenaqnya lampu merah kat badan Ultraman tu... hihihihi. Taktau mana mai.'

-_____________________-

Satgi aku nak kenai sanak sedara Ultraman, lepaih tu pi Daiso beli sekoq-sekoq.



No comments:

Post a Comment