Tuesday 5 January 2016

Devi's Corner ka Sri Nirwana Maju?


Berat.

Berat aku nak buat perbandingan.

Insat aku pi cari kotak Excel sat. Satgi dah settle cantik aku mai paste tang ni.

Ha okay dah siap. Hahahahaha dulu aku main Excel kira billion-billion. La ni aku main Excel buat perbandingan nasik daun pisang hahahahahahaha nak jadi apa taktau.



Jadi kesimpulan di sini, setelah merasai kedua-dua nasi daun pisang yang bersaing sesama sendiri ni, aku buat keputusan aku lebih suka Sri Nirwana Maju punya style. Ni aku compare dua ni ja. Tak masuk Raju dengan hat lain lagi. Kalau ada nanti aku buat table A3 pulak hahahahahahaha.


Ini imej dari Devi's Corner. Perhatikan sosok-sosok ayam itu. Tidak kelihatan seperti makanan yang menggiurkan. Kecuali mango chutney itu. Kecoq.


Ini imej dari Sri Nirwana Maju. Kelihatan sotong yang sihat dan ayam masala yang warnanya begitu menarik perhatian.

Ya aku bias.

Hahahahahahaha.

4 comments: