Tuesday 2 February 2016

Kena Game.


Sapadia?

Muslim la sapa lagi.

Gaya nak macam orang tua ja. Baru ni dia amik sekotak susu HL strawberry dok bawak mai kat ruang tamu. Depan tu ada tilam dia dengan aku dengan semua orang dok bergelimpangan.

Aku usha ja perangai dia. Dia pun usha ja aku.

Sambil pegang kotak tu, dia bukak penutup pelan-pelan. Sebelah tangan lagi pegang cawan.

'Muslim mai dok sini, tuang pelan-pelan dalam cawan mai.'

Dia mai sambil senyum kat aku. Aku senyum balik.

Takdan senyum nak habih dia amik kotak tu tuang ayaq ataih aku. Aku terkejut aku terjerit la sikit. Tak marah dia pun sebab naluri aku kan selalu betui. Hahhaha aku dok berasa nak kena dah.

Nunny amik kotak tu, aku dah macam mandi lulur. Nasib baik la tak banyak.

Dia dah selop teriak. Adik pi dukung dia. Aku lalu nak pi basuh kat sinki dia tunjuk-tunjuk aku kat Adik sambil mulut mencicit-cicit. Lima minit lepaih tu dia gelak-gelak mai peluk cium aku takmau lepaih.

Takpa. Takpa.

No comments:

Post a Comment