Saturday 3 October 2015

Pilihan Hati.



Bulan lepaih semua orang dok berdentum dentam pasai Dr. Mike. Hampa kenai Dr. Mike?


Nah. Dr. Mike. Dikatakan doktor paling handsome di seantero dunia. *sambil type sambil berdebaq* 

Fenomena berkongsi gambaq dia ni jugak merebak dari satu-satu group WhatsApp sampai nak meletup handphone aku. Tidak terkecuali jugak group 'Cucu Cicit TokWan' di mana ChikDa aku mula post gambaq ni sambil dok kelui aku.

'Ni mai tengok Dr.Mike ni. Berkenan?'

Hahahahahahaha. Tengok la lapan juta kali pun tetap telan ayaq lioq.

Merebak ke Patin United.


Nad dengan Pja jerit.

'Kau tengok!! Caption dia 'You have to really love your job to look this happy being woken up by a page at 3 am.' 3AM bangun muka macam ni? Kalau kita ko ingat???'

Aku kalau mangkit pukui 3 muka lagu ni, aku tidoq pakai baju keja ja hari-hari hahahahaha. Pengotoq.

Balik raya haritu. Aku lepak tengok tv dengan Mamita. Kebetulan pulak kat Astro Prima ada rancangan Hala3 (Tiga) bukan Hala Hala Hala hahahhahahaa di mana pengacaranya tentulah tidak lain dan tidak bukan Remy Ishak.

'Mamita, Remy Ishak ni hensem dak?'

'Sapa? Dia ni? Awat berkenan ka?'

Amboi tanya macamkan nak pi tolong pinangkan dengan Bismillah. *tersipu malu* khahahahahhaha

'Hensem dak?' Aku tanya lagi sekali.

'Boleh la. Hensem jugak. Tapi Ma berkenan dengan Sherson Lian tu. Pi la kawan dengan dia.'

Eh ehhhhh Mamita sapa laaa ni..

Hampa kenai Sherson Lian? Chef Lima Rencah Lima Rasa tu. Muka dia kan macam merata kat AFC.

Tang mana Mamita berkenan pun aku taktau. Tapi ada rupa Filipino la. Sebab dia hari-hari dok tengok cerita kat tv. 

Aku tak berkenan sangat orang putih-putih ni. Hahahahahhaah. Aku taktau pasaipa. Takmau overshadow aku kot hahahahahahahaah bongok sangat ni.

Tapi kan.. Tapi. Tapi.


*rebah terlentang tak buleh nak bangun*

No comments:

Post a Comment