Saturday 31 October 2015

Dil To Pagal Hai


Hari Rabu pukui 9 malam mesti ada cerita Hindustan. Dalam dua bulan ni banyak cerita yang Shah Rukh Khan berlakon.

Aku ingatkan aku ni mamak hardcore. Rupanya ada yang lagi tegar. Viago (Nad). Dia buleh hapai scenes! Jadi Dil To Pagal Hai ni adalah punca kemaruk hindustan kepada dia. Maka aku pun ikut sama la tengok lepak Vampire Loft.

Sebelum tengok tu prepare dinner dulu.




Homemade smoked salmon bagel with cream cheese. Side dish tu macam fries yang aku dah buat sebelum ni.

Dok uh-ah tengok Madhuri Dixit punya lawa. Tengok tapi sambil makan. Hahahahahahah macam tak guna jugak. Aku pun kata la,

'Body dia ni tak gemuk, tapi dia macam.... (berenti sat)

'JUST NICE.'

Serentak. Sama tone. Sama dengung. Sama.




Aku tak sanggup pandang Nad. Nad pusing muka kat tingkap.


'Ko balik Puchong esok.'

1 comment: