Saturday 24 October 2015

Pengaruh.


Hampa tengok cerita Isteriku Bukan Tukang Masak?

Ada Zara Zya dengan Ajak Shiro belakon. Cerita pasai laki bini baru kawen, tapi bini tak pandai dan tak suka masak. Aku takmau bagi sinopsis ka apa, hampa pi cari sendiri link kat youtube, bila free hampa tengok. Kalau ada Astro tunggu la tayangan ulangan di Astro Prima & Maya HD.

Ada part paling bangang (tapi cute) dalam cerita tu bila si Ajak ni nak keluaq pi tengok bola dengan member bila bini takmau masak. Elok dia jalan nak pi pintu, si bini ni jerit kuat-kuat laju-laju siap gegaq-gegaq kepala dengan tangan,

'Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang!'

Si Ajak panik,

'Kenape? Kenape ni Yang? Ha? Kenape?'

'Nak salam.....'

hahahahahahahahahahahah bodo.

Pada hari Ahad petang, aku sangat mengantuk. So aku baring kat sofa depan. Lama-lama aku tak larat aku cakap Nad aku nak tidoq kat bilik sat pasai badan aku dah sengai (orang tua, biasa la). Maka aku pun lena diulit mimpi indah disulami aircond yang sejuk menyamankan. Tiba-tiba aku dengaq bunyi pintu bilik bukak.

Celik sebelah mata nampak dua orang ni macam ni




Pja lari tepi katil sambil bawak pinggan dan menjerit,

'Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang!'

Dia sua pinggan ada smoked chicken sandwich depan muka aku sambil berkata,

'Jemput makan?' (buat cute)

Warghhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahahaahahahahahaha.

Masa aku makan tu aku diam ja. Nad kata

'Kau mesti geram kan kitorang kejut kau semata-mata nak suruh makan?'

Aku :



Confused.

No comments:

Post a Comment