Thursday 18 June 2015

Ramadhan.


Hari pertama posa.

Aku rasa aku survive. Kot.

Hahahaha.

Punca permasalahan adalah apabila nak rindu kat keluarga di kampung halaman, bukak album dalam handphone 90% adalah gambaq makanan. Taktau nak menitik ayaq mata rindu kat depa ka atau menyesali perbuatan suka ambik gambaq makanan hahahaha.

On a serious note. I wish each and everyone of you selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan ni. Semoga setan yang diikat tidak meninggalkan legasi di mana-mana walaupun sangat hebat dugaan itu. Aku doakan semoga hampa semua beroleh ketenangan hidup, kebahagiaan, keberkatan dan dalam limpah rahmat Allah. Semoga hati kita tidak mudah berbolak balik.

Sebab semalam masa terawih aku taktau apa aku nak doa. Sumpah aku taktau,


*mata tengok dinding tembus sampai bilik bos* hahahaha

No comments:

Post a Comment