Thursday 2 July 2015

Why Mixer Why.


Dari kecik aku belajaq baking dengan MakTok. Yang paling aku ingat kami dua suka buat butter cake dengan orange cake. Yes we were very close. Very very close. Allah rindunya kat MakTok.. Al Fatihah..

Okay jangan terbawak dengan emosi sebab sepuluh tahun MakTok takdak, aku still takleh move on.

Maka di suatu petang yang damai aku decided untuk buat biskut. Aku boring. Aku kena berbuat sesuatu.

Aku usha Famous Amos biscuits punya resipi tapi manis sangat. So aku buat pala aku tukaq recipe, jadi oat cookies, tak berapa manis. Hahahaha sukahati aaaa.


Saya putar Halim!

Nasib baik elok dah kembang butter dengan gula, mixer aku senyap. Hahahaha ek dak uk dak. Sunyi sepi. Sesuciii sehening subuh sunyiiiii. Aku on off power pun tak jalan. Warrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhh macam mana aku nak bake lagi lepaih ni? Nak pukui pakai tangan? Buleh tu buleh la tapi takpa kot. Tapi nak bake. Tapi. Wargh!!




Walau bagaimanapun, yang telah dibuat jangan kita tinggalkan. Aku dapat la dalam lima tray hamboi aih macamkan nak meniaga hahahhaah. Buleh aku bawak balik SP nanti pasai TokBa suka. Rasa? Aih dah aku buat, takkan aku nak kata tak sedap? hahahahahaha.

Tapi.

*lambung duit lima kupang masuk tabung nak beli Kitchen Aid kaler merah*


You sexy model, you.


No comments:

Post a Comment