Saturday 4 July 2015

Lai Lai Lai.


Masak lemak daging salai.

Aku balik keja awai kemarin. Nak masak pasai aku first time nak try kan mesti nervous. Hahahaha macamkan nak masak bagi Tuanku rasa. Eh aku nak makan sorang pun tentu la aku gelabah bewak. Dah la satu hari berposa di bulan Ramadhan. Tiba-tiba masak tak sedap. Naya wei lapaq.

Aku kirim daging salai kat Nad. Mengaruk hari-hari nak. Hahahaha elok dia balik kampung dia habaq dia beli. Aku mintak 200gm.

'Kepala hotak kauuuuuuu 200gm ko ingat beli wagyu beef?'

Mangkuk. Dia beli aku setengah kilo. Nak jelum kepala sapa banyak-banyak?

Hahahahah. Balik keja elok lepas tol tu..

JEMMMMMMM

*insert kata nista di sini*

40 minit.

Aku sampai rumah 6.45pm.

Melambung-lambung aku masak hahahahaaah tu pun jangan, nak jugak ada lauk sampingan.

Settle masak 7.23pm. Amacam? *angkat-angkat kening* buleh masuk Masterchef? hahahaha *sua muka mintak penumbuk pulak kali ni*



Peh. Di mana ada kemahuan, di situ ada Google resipi mudah daging salai masak lemak cili api. Hahahahahahahhahaha



Pak Mat Tempe. Aku takkan sekali-kali tinggaikan karipuley behind. No freaking way. Aku mamak. Tapi aku suka makan tempe. 

No comments:

Post a Comment