Thursday 30 April 2015

Selamat Bercuti!


Kepada semua worang, selamat bercuti panjang dan berhati-hati di jalan raya wokeh.

Bawak kereta tolong berhemat pasai tadi sepanjang aku dari ofis ke Ampang aku rasa macam nak boh penumbuk kat semua orang hahahahahaah *emo satu hari*

Aku ada banyak makanan nak tunjuk kat hampa, tapi nanti tunggu aku ada masa sikit ok. Aku kan busy kalah Menteri.

Selamat Hari Pekerja kepada semua! Pasai sebenaqnya semua orang bekerja dalam dunia ni. Dok saja-saja goyang pun masuk dalam definisi berbuat sesuatu jugak. Hahahahahah *die*

Oh.

Satu pesanan aku. Berkaitan kerja.

Hampa kan, kalau isok-isok ni jadi Bos dan ada anak buah kan. Tolong tambah ilmu pengetahuan pasai kerja yang hampa buat okay? Pasai macam tak syok kan kalau depan hampa anak buah senyum, tapi selang tiga tapak kena maki berkandaq. Pasai ZERO. Dah zero, takmau amik tau. Dah takmau amik tau, buat pandai. Buat pandai tu ibarat nampak tiang cracks, tapi takmau amik tau punca, dok habaq garis cracks tu tak cantik. Hahahahahaha tak ada guna punya orang.

Okay?

Be safe lovelies!

No comments:

Post a Comment