Friday 13 November 2015

Gegar Vaganza.


Ok la ni setiap hari Ahad aku ada di Vampire Loft. Pasai nak tengok Gegar Vaganza. Kecenderungan aku adalah kepada Nassier Wahab. Begitu immortal aku rasa umoq dia 800 tahun dan dia adalah vampire hahahahahahahaha. Gila muka dia 30 tahun dulu pun macam sama ja dengan la ni.

Sebelum mula macam biasa la kami masak memasak. Menu simple, nasik goreng sardin. Tapi sedap tu Ya Allah Ya Tuhanku Malaysia bumi bertuah, Pja tambah tiga kali hahahahahaha aku perabih semangkuk.



Dalam dok prepare nasik goreng sardin ni, ada lagu Ella dengan Awie - Baldu Biru. Pja kan Awie, so dia dok menyanyi-nyanyi kat depan tv. "Bagaii ditusuukk sembiluu woooooh.." Aku dok potong bawang. Nad dok bertinggung tepi washing machine nak amik detergent kot.

Tiba-tiba.

Dengan nada halus, jeritan kecil yang sama. Dalam posisi yang masih kekal seperti tadi (potong bawang dan bertinggung tepi washing machine),

Serentak kami bersama-sama.


BAGAIIIIIII.!!!"


!!!!!!!!!!!!!!!!!






'KORANG DAH KENAPE????" - Pja.



No comments:

Post a Comment