Thursday 19 November 2015

Ayam.



Tapak kaki aku dah seminggu sakit. Sakit yang membawak kepada bengkak sampai buku lali. Mamita dok hingaq suruh pi check pasai Papito dengan Mak Lang ada tulang extra. Hahahahah aku dah mula pikiaq Papito tu mutant. Dah la bulu kening ada panjang selai. Tapi dia hensem la.

Aku dok Google pasai extra bone growth. Pasai sakit kat kaki tu aku dok jalan hencot. Hilang la elegant aku kalau jalan hencot-hencot.

Maka aku pun mengadu domba pada insan yang sudi mendengar kisah hidup aku ini. Aku punya dok cerita macam mami penang baru keluaq dari kedai emas. Kalau hampa betui-betui kenai aku di dunia realiti, you'll notice that bila aku dah in the zone, tangan aku akan bercempera sama dengan mulut yang tengah bercerita hahahahahahah. Senget-senget kepala siap. Itu la ciri-ciri mamak sejati. Hanya tidak kelihatan pada kemancungan hidung.

Namun. Aku ingatkan bila mengadu ni ada la yang simpati. Ada tu ada, tapi kemudian la, sebab bom hat ni jatuh dulu.

"Mungkin nak tumbuh keris di kaki kot."




Uh oh.


No comments:

Post a Comment