Saturday 26 September 2015

Patin United Roadtrip Part VI.

#Misi Mencari Bauksit.

Malam selalunya orang akan pi makan seafood. Yang famous-nya di Tanjung Lumpur. Tapi Nad bawak kami pi Sara Thai di Balok. Cantik restoran dia. Service pun cepat. Mata aku tertancap pada sotong goreng tepung besaq penumbuk. Aku ingat vadai.


Gambaq tak justify. Memang besaq sotong goreng tepung ni. Macam donut. Besaq penumbuk. Tapi bergantung pada besaq penumbuk hampa la. Penumbuk aku comey ja. 

Seafood tomyam tak salah aku. So-so ja la.



Stars of the night. Terpejam-pejam mata kami makan. Salted egg crabs. Daun bawang pun sedap apa citaaaaa.

Tak banyak. Tapi tersandaq.


Balik pusing McD. Makan sunday cone pulak. Penutup.

Tapi Nad baru amik puding raja daripada mak dia.

*tepuk-tepuk perut sendiri taktau nak happy ka nak menangis*


Ok aku janji bersambung last part 7. Janji. Ini janji.

No comments:

Post a Comment