Monday 19 September 2016

Apa Ni??.


Dekat sebulan takmau update blog nak jadi apa? Hantu? Buaya?

Ada satu hari tu aku pi makan dengan rakan-rakan wanita hahahahahahaha dekat-dekat ja. Lepaih makan tu aku habaq la aku teringin nak pi Lovisa pasai aku teringin nak beli cincin yang banyak-banyak boleh pakai dari ibu jari ke jari kelingking baik kaki mahupun tangan.

Dalam pada dok tengok, masa tu ada offer. Tapi offer pada aku kalau daripada RM50 tak jadi RM20 ke bawah aku rasa tak berbaloi. Kedekut taik idong masin. Pasaipa kata orang kedekut taik idong masin? Orang pemurah taik idong rasa stoberi?

Ok kat mana tadi hahahahahahaha. Bodo rasa stoberi. Dalam pada aku dok kelebek barang-barang kat situ, aku dok pi usha la jugak bib necklace. Macam bib baby dok pakai, tapi beza dia untuk orang dewasa perempuan ia dihiasi dengan batu permata dan bukan untuk menangkis ayaq lioq daripada jatuh berciciran.


lagu ni la lebih kurang yang aku dok acu try test. Pasai nampak pun kan macam majestic. 

Dalam pada aku dok acu tu ada la sorang pompuan Arab kat belakang aku pakai purdah. Dok usha tengok natang ni jugak. Sorang sohabat perempuan ni mai depan aku tanpa menoleh kiri kanan depan belakang dengan lantang menyebut,



ANCK SU NAMUN!


Aaaaaaa.. aku hanya mampu bagi sign mata ja kepada apa yang berada di belakang aku kakhakahakhakahakhaka pasai expression sohabat lepaih tu adalah muka dia ada palitan cat Jotun kaler putih sikit hahahahahahahahahaha. Pelan-pelan aku letak balik bib tu, blah keluaq kedai. Takut keluaq kala jengking khakahkahakakhakhakakhaka *buta sejarah*


BINI FIRAUN GILA HANG TAK TAKUT???


No comments:

Post a Comment