Wednesday 24 August 2016

Apa Kata Mamak - Dotty's @ Taman Tun Dr. Ismail

Hallu.

Mintak maaf aku slightly under the weather lately. Semua orang since lepas bulan puasa dok kata aku kurus. Mula-mula flattered jugak tapi lama-lama aku dah rasa annoyed sebab yang dok ulang cakap tu orang yang sama. Jadi untuk tidak mahu menambahkan rasa annoying itu mari kita tengok makanan.

These pictures were taken few months back. Aku kemaruk nak try makanan kat Dotty's. Sebab semua orang kata makanan ia adalah the IT food at the moment. So why not.


THE Salted Egg Yolk Cronut. Ini satu fenomena. Sedap meleleh tatkala dimakan pada waktu ia masih lagi hangat. Bila mana ia dah dibawa pulang ke rumah dan sejuk, rasanya adalah agak mehhhh sikit kerana ia berminyak. Tapi masih lagi sedap dan ciptaan ini adalah amat genius. 



Strawberry Tart. Juga genius. Macam kita makan tart yang selalu kita makan tapi ia dihiasi dengan strawberries dan ditaboq dengan pistachios. And the custard dibuat dengan penuh kasih sayang dan kelembutan hahahahaha, Tapi cinta aku tetap pada Paul's . Bila nak bawak mai sini taktau.


Sudut 270 darjah, Sorry tak banyak gambaq makanan sebab aku makan dua benda ni ja. Pasai takleh tamak nanti tamak makan tak habih berdosa masuk neraka terbakaq rentung.



Nindia address :

Dotty's At TTDI
20-G, Jalan Tun Mohd Fuad 2Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur. 

Currently daily, 9am-5pm.

Tel: 03-77334233


No comments:

Post a Comment