Tuesday 3 March 2015

Kura-Kura.


Assalammualaikum!

Kalau ada battle aku dengan Internet speed di ofis ni, aku pasti menang tanpa bertanding. Sampai la ni Gmail aku dok loading menatang bulat tu dok pusing-pusing sampai aku hypnotized.

Nak cerita pasai Boracay trip pun aku takdan nak transfer gambaq dari GoPro (saja gatai sebenaqnya buleh ja tulih kamera. Perangai biasa la). Takpa takpa aku nanti tulih jugak cerita tu. Dok ketaq tengok trip pi pulau-pulau lain pulak. Pulau tu macam aku punya booster. Macam mana orang pompuan suka shopping untuk terapi. Aku suka pi pulau. Dengan shopping hahahahahaha. (Elie Saab Summer 2015 Collections are TDF!)  *tauk lima kupang dalam bekaih Pringles hari-hari untung-untung buleh dapat 3 juta*

Ada banyak benda dalam kepala aku nak utarakan. Cuma aku dok pikiaq wajar atau tidak. Pasai kadang-kadang benda yang aku petik tu buleh tahan bangang jugak hahahaha.

Ha mesin perakam waktu dah bunyi.

No comments:

Post a Comment