Wednesday 18 March 2015

Bhol.


Bhol ni unik.

Pemikiran dia di luaq kotak.

Aku suka duduk sembang dengan orang yang boleh stimulate otak aku dengan benda yang aku tak pernah terpikiaq sebelum ni. Bhol and the gang. Unik. Memang unik.

Sehari lepaih cerita inovasi, kami lepak Homst. *butter chicken dia sedap omg*

Lepaih habih salam pelok cium dengan geng lain, kami naik kereta untuk ke kereta aku.

Dalam perjalanan, Bhol tepon bini dia. *Bhol seorang suami dan bapak yang penyayang. Bini dia segak, anak dia hensem* / atau sesi buat pelaporan aku taktau hahahahaha.

Dalam talian,

'Hello Mi *singkatan Mommy kot*, Kamek baghu habis makan. Sikda coveghej sia. Network teghuk. Ney Faghis ney?'

Faris nama anak dia.

'Hello, Faaaaaghiiiisss.. Baca Bismillah.. Doa makan Faghis, baca Daddy maok dengar. Bismillah hirrahmanirrahimm.. Allahumma bariklanaa fimaaa.. Baca dolok..'

Dok suruh si Faris baca doa makan. Budak tu pun dok ulang amik dua tiga kali.

'Siney kitak?' Dia tanya anak dia.

Sayup ja aku dengaq.

'Jamban.'

-____________________________________-


No comments:

Post a Comment