Monday 17 January 2022

2022

Takkan setahun sekali Syawal datang lagi nak update blog??

Tapi aku kena la buat jugak sebab blog ni sebahagian dari kehidupan. Boring-boring aku baca hasil penulisan dan menghakimi diri sendiri.

Nak cerita apa ni? Ada orang dok baca lagi ka sini? Font apa aku pakai masa dok type ni pun aku dah tak ingat. Tengok kat traffic masih ada yang sudi singgah. Terima kasih la hoh, walaupun aku taktau apa benda yang hampa cari kat sini hahahahahahaha. 

Tunggu la kalau rajin aku update. Kalau tak rajin, hampa mai jenguk tahun 2023 dan aku akan ulang ayat yang sama buat-buat terkejut la macam dah lama gila tak update apa-apa.

Tapi tu lah, setiap kali tahun baru setiap kali tu la nak buat azam baru. Azam yang masih berbaki macam mana? kat SPRM? 



*pelan-pelan hilang*

No comments:

Post a Comment