Friday 13 March 2020

Typewriter.


PC aku bila bukak website  ni slow dia serupa aku taip pakai typewiter.

Cerita pasai typewriter, Sarah (post aku yang beberapa lagi seterusnya pun akan menjurus kepada dia. Sebab nak suruh aku buat marketing pasai dia. Entahlah. Aku pun taktau apa dia nak dalam hidup) cerita pengalaman dia naik bas dari mana entah tapi lalu jalan kat Gerik.

'Kau tau kan jalan kat Gerik tu terpusing kona sana sini, kerusi dah la kerusi kayu!' Dengus Sarah.

Aku tengah bawak kereta menuju Aloq Setaq ni. Dengaq dengan tekun la pasai kalau tidak dia karate tengkok aku dari belakang.

'Ha lepas tu?'

'Aku duduk seat kayu tu, dah la takde pemegang, bila bas tu sekali kona baring, kau tau tak aku terseret pergi ke tepi seat tau-tau aku dah terduduk kat tengah bas!'

Harey dok taip ni pun aku tergelak lagi hahahahahahahahah.

Masa ni aku dah berasa sedikit sukar nak tekan minyak.

Aku curah minyak lagi 'Kau duduk sorang?'

'YE LA KALAU ADA ORANG SEBELAH AKU, MAU AKU SERET DIA MACAM TYPEWRITER PERGI KE TEPI KERUSI TU!'


typewriter


Sarah.

No comments:

Post a Comment