Saturday 29 October 2016

Apa Kata Mamak - Restoran Bunga Cengkih, Dengkil


Aku takmau cakap banyak.

HAMPA KENA PI MAKAN KAT RESTORAN NI DAN ORDER SEMUA.



Menu dia macam ni ja. Ada daging salai masak lemak, teloq itik, asam pedas, ikan keli masak lemak. Masak dalam claypot. Nad kata ada buah mempelam. Tapi aku saspek dia letak buah bacang hahahahahaha. Sebab ada bau-bau bacang tapi bukan adik beradik hahahaha. Nasik tu macam banyak masa mai, tapi percayalah. Dengan sambai belacan secoet itu, sebijik nasik pun aku tak tinggai. Titik peluh petani tu. Kesian depa. Tapi jahat punya sedap ni punah diet aku. Tapi kita kena bersyukur dengan rejeki yang dilimpahkan Alhamdulillah jangan kufur nikmat nanti masuk neraka terbakaq rentung.



Ni masak lemak teloq itik. Aku tak try sebab aku teruja tengok teloq tu kaler oren. Padahai pada satu masa dan ketika dia jadi teloq masin jugakkk hahahahahaha.

Range harga tak salah aku dalam RM7-RM9. Pasai masak lemak daging salai aku makan tu baru RM7. Set dengan ayaq sirap ais kurang manis makan waktu tengah hangat perembang tengah hari perghhhhhhhh kecoq!!!!


Food : 9/10
Price : 10 /10
Ambience : 8/10 


Nindia address :

73, Ground Floor
Jalan Cyber Valley 1a/3
43800 Dengkil, Selangor
Malaysia

Phone : +60 19-682 6083

Business hours : 10am - 4pm (Monday - Saturday) eh cakap orang putih pulak hahahaha



No comments:

Post a Comment