Wednesday 3 January 2024

2024

Setahun sekali, mamak datang lagi~

Apa habaq semua? Selamat tahun baru 2024 la hoh. Aku jengoi setahun sekali ja tapi kadang-kadang kalau aku nak tengok kelucuan sendiri aku melawat la jugak postings lama-lama waahhh perasan hang jenih lawak.

Haritu dalam reta macam banyak ja benda aku nak tulih tapi bila dah depan pc ni mula la otak kosong. Walaubagaimanapun, aku cuba la istiqomah hahahahahahaha semua pi melaka sekarang!

Nampak dak nak buat lawak pun tapi sangkut serupa ada penyakit lelah. Nanti la aku free aku timbui lagi macam ikan kaloi.

Speaking of ikan kaloi - hang nampak dak macam mana aku boleh divert?? Haritu sembang dengan Nard cerita pasai menatang ni.

Dia tanya aku 'Ikan kaloi ni gurame kan?'

'Ye la, goreng garing. Kesian anak dia dok tunggu kat tepi kolam, alih-alih mak dah bersambal'


Macam tu la aku mula Tahun 2024.

No comments:

Post a Comment