Wednesday 13 July 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Pergh sebulan aku tak update? nak jadi apa ni?

hahahahaha

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada sekalian umat kesayanganS pembaca blog sekalian. Aku mintak maaf kalau ada salah silap terkasaq bahasa sepanjang hampa dok baca blog ni. Kot-kot la terasa ka apa ka mana aku nak tau kan.

Macam mana raya hampa? Raya aku dengan raya tahun lepas tak banyak beza. Cuma kali ni depa terjun mai lepas sembahyang Zohor. Bermula dari pukui 3 petang sampai membawak ke malam. Hahahhaha bertimpa-timpa terkejut beruk aku.

Jadi aku takda nak banyak cerita sangat pun kecuali macam biasa aku mangkit lambat  lepaih tu siap lepak dapoq dan tunggu orang 'Assalammualaikum' hahahahaha and by the end of the day aku melepet kat dapoq.


#teamrayadalamperiuk



No comments:

Post a Comment